-
Język Zręcznie Niejasny
Poradnik pokazuje mechanizmy pozwalające rozpoznawać wysublimowane metody wpływania na innych, a co za tym idzie pomaga przestać być ofiarą. Można zapobiegać manipulacji, gdy się rozpoznaje konkretne narzędzia. Jeśli nie rozpoznasz narzędzi, to w znacznym stopniu jesteś się bezbronny. więcej »
cena: 39,90 zł
-
Zrzucić brzuch. Co jeść, a...
Większość osób chcących pozbyć się brzuszka nie wie dokładnie od czego ma zacząć. Nie wiedzą czy mają robić ćwiczenia na brzuch, czy może mają inaczej się odżywiać. Zaczynają więc zbierać informacje na ten temat i z czasem dowiadują się że płaski brzuch to przede wszystkim właściwe odżywianie. więcej »
cena: 44,00 zł
-
Nawyk nieodwlekania
Dzięki tej książce w łatwy sposób zapanujesz nad tym problemem! Jest to bardzo praktyczny i przystępnie napisany przewodnik, który pozwoli Ci szybko wyrobić w sobie nawyk działania i pozbyć się utrudniającej życie przypadłości - prokrastynacji. więcej »
cena: 29,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Pakiet Hopkins
-
Oto najbardziej znane i cenione książki o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jakie kiedykolwiek zostały napisane. Zawierają całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów – Claude’a Hopkinsa.
Dzięki oszałamiającym rezultatom sprzedaży
stał się legendą copywritinguCo takiego zawierają te książki, że polecali ją tacy współcześni copywriterzy, jak David Ogilvy czy Gary Halbert?
Scientific Advertising to 21 rozdziałów, napakowanych wiedzą o reklamie, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera ujawniają kulisy powstawania jego najlepszych reklam i daje rozbudowane przykłady zastosowania zasad, jakie opisał w swojej pierwszej książce.
Każdy produkt można dobrze wypromować. I dzięki temu zwiększyć zyski i popularność firmy.
Jak to robił guru reklamy, Claude Hopkins?
Konkretne i sprawdzone przez Claude'a Hopkinsa zasady, dzięki którym stał się on legendą reklamy, mogą wywrócić Twoje spojrzenie na Twoje produkty o 180 stopni. 21 legendarnych zasad Claude'a Hopkinsa, guru reklamy, dzięki którym możesz sprzedać wszystko.
Zamów PAKIET KSIĄŻEK HOPKINSA, oszczędzając ponad 30% tutaj:
cena: 45 zł (64,80 zł)